Terms & Conditions

1. Bestillingsproces og levering 

Din ordre

Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos den valgte Bager/Konditor og har afgivet øvrige nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen; ''Bestil''. Derefter får du mulighed for at logge ind eller oprette dig som bruger. Det er vigtigt, at du kontrollerer alle de oplysninger du indtaster, og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen; "Godkend og betal" når du klikker på knappen vil vi begynde at behandle din ordre og fejl kan herefter ikke rettes.

Ændring eller annullering af din ordre

Når du har afgivet din ordre og din betaling er blevet godkendt, kan du ikke ændre eller annullere din ordre, og kan heller ikke få pengene refunderet (se afsnit nedenfor omkring detaljer om processen vedrørende afviste ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte Bageriet/Konditoriet, som beskrevet I afsnit nedenfor, og de vil reagere på dine ønsker. Der er dog ingen garanti for at Bageriet/Konditoriet vil acceptere dine ønsker, idet de måske allerede er begyndt at forberede din ordre.

Godkendelse af betaling

Såfremt din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller formidlet til den pågældende Bager/Konditor

Behandling af din ordre og Bageren/Konditorens afvisninger

Ved modtagelsen af din ordre, vil vi begynde at behandle den ved at sende den til den relevante Restaurant og vi giver dig besked via e-mail, at din ordre er modtaget og bliver behandlet.

Bemærk venligst, at den bekræftelsesside, du kan se på hjemmesiden, og den e-mail ordrebekræftelse, som du modtager, blot angiver at din ordre er modtaget og bliver behandlet af os. Det betyder ikke nødvendigvis, at din ordre er blevet accepteret af Bageriet/Konditoriet.  Vi vil give dig besked (ofte via e-mail), så hurtigt som muligt, hvis Bageriet/Konditoriet afviser din ordre. Bagerier/Konditorier har dog til enhver tid mulighed for at afvise ordrer, hvis de har for travlt, på grund af vejrforhold eller andre årsager.

Levering af din ordre

De anslåede leverings- og afhentningstider afgivet af Bageriet/Konditoriet er kun estimater. Hverken vi eller Bageriet/Konditoriet garanterer, at ordren kan leveres eller være klar til afhentning inden for de anslåede tider. hvis der er konkrete spørgsmål angående levering kan BAKER LANE kontaktes på tlf (+45) 70 27 70 30

2. Fortrydelsesret

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.

3. Kompensation og klager

Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, et Bageri/Konditori har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte Bageriet/Konditoriet direkte og indgive din klage dertil, ved at følge Bageriets/Konditoriets egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte Bageriet/Konditoriet eller Bageriet/Konditoriet nægter at behandle din klage, kan du kontakte BAKER LANE inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en rådgiver vil derefer forsøge at kontakte Bageriet/Konditoriet og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer Bagerierne/Konditorierne og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af et Bageri/Konditori

BAKER LANE kan altid kontaktes på info@bakerlane.dk eller på telefon (+45) 70 27 70 30.

4. Betaling

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling sker online via enten DIBS betalingsgateway ved MobilePay eller Braintree Payment betalingsgateway ved trækning på debetkort, kreditkort eller ved netbank overførsel. Der kan bl.a. betales med VISA-Dankort, MasterCard, Maestro, Eurocard, Diners Club m.fl. Såfremt BAKER LANR forestår leveringen (og dermed ikke Bageriet/Konditoriet selv), SKAL der afregnes ved trækning på kreditkort eller via kreditordning, idet chaufførerne af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke har kontanter på sig. Hvis der benyttes kreditkort kan beløbet trækkes umiddelbart efter afgivelse af bestilling og dermed efter levering af varen.

5. Misbrug og chikane

BAKER LANE ønsker med formidlingsservicen at give mulighed for en nem og ligetil bestilling. Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder BAKER LANE sig ret til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel. Derudover forbeholder BAKER LANE sig ret til at bryde eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.

6. Opbevaring af bestillingen

Bestillingen opbevares af BAKER LANE. Såfremt bestillingen senere ønskes fremsendt, kan BAKER LANEs kundeservice kontaktes på kundeservice@bakerlane.dk - husk at anføre ordrenummer, Bageriet/Konditoriets navn og dato for bestillingen.

7. Persondata

BAKER LANE ApS er ansvarlig for indsamling og håndtering af data. 

8. Sprog

Kontrakter kan indgås på dansk og engelsk, jf. e-handelsloven.


Vi bruger cookies for at give dig en bedre service. Fortsæt på siden hvis du er ok med dette, eller læs mere om vores cookies